بسیجی

بسیجی

ثبت نظرات شخصی درباره مسائل اجتماعی وسیاسی روز جامعه
بسیجی

بسیجی

ثبت نظرات شخصی درباره مسائل اجتماعی وسیاسی روز جامعه

بر وبچ گروه آشیانه دمتان گرم عجب شاهکاری کردید......

                گروه آشیانه، سایت موساد را غیر فعال کرد  


سایت موساد ، یکی از بزرگترین سایت‌های رژیم صهیونیستی توسط گروه  

 

آشیانه ، DOWN (غیر فعال) شد.
سایت موساد، که یکی از بزرگترین سایت‌های رژیم صهیونیستی است ، توسط گروه آشیانه که از گروه‌های بزرگ هکری ایران است، DOWN شد.
این اقدام در پی جنایات بی رحمانه رژیم صهیونیستی در قبال مردم مظلوم فلسطین و نوار غزه صورت گرفت.
گروه آشیانه ضمن محکوم کردن حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: رژیم صهیونیستی کشتار بی رحمانه مردم بی دفاع غزه را حق خود تلقی می‌کند و گمان می‌برد که جهانیان نسبت به این موضوع سکوت خواهند کرد.
رییس گروه آشیانه در این خصوص افزود: از آنجایی که غیر فعال کردن چندین ساعته یک سایت نسبت به هک کوتاه مدت آن برای رژیم صهیونیستی خفت بار‌تر بود، گروه آشیانه تصمیم به غیرفعال کردن و داون سایت موساد گرفت.
حدود دو ساعت از غیرفعال شدن سایت موساد می‌گذرد این در حالی است که رژیم صهیونیستی و مسئولان موساد هنوز نتوانسته‌اند در قبال این حرکت هکر‌های ایرانی چاره‌ای بیاندیشند.

منبع :فارس

ایت الله مکارم به مناسبت ماه محرم به مداحان اعلام کرد.

هرگز سخنان خود را براساس خواب‌نماها بیان نکنید و بدانید اساس اسلام حجت و دلیل است. 

ادامه مطلب ...

شنگول و منگول های عزیز مراقب گرگ باشید.

دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان، نفوذ اینترنت در خانه‌های ایرانی را مانند گرگ و دانش‌آموزان را در برابر این هجمه، همانند شنگول و منگول توصیف کرد.

محمدتقی فخریان با بیان این که رصد موضوعات مرتبط با اینترنت توسط جنبش دانش‌آموزی از جمله رسالت‌های این نهاد انقلابی است، گفت: در حال حاضر فقط 15 درصد از مردم از اینترنت بهره‌مند هستند که سهم دانش‌آموزان در این زمینه کمتر از 10 درصد است؛ در عین حال که محتوای کار با اینترنت بر مبنای آنچه که مسوولان ادعا دارند، نیست و 74 درصد از مردم از این ابزار اصلا استفاده نمی‌کنند و 60 درصد کاربران فعلی هم فقط

ادامه مطلب ...